صابون عسل هفت، یک محصول کاملا طبیعی است که از پودر عسل، پودر ژل رویال، پودر آلوئه ورا تهیه شده است.

  • عسل یک ماده ضد باکتریایی است که منافذ پوست را پاکسازی می کند و آلودگی های موجود بر سطح پوست را از بین می برد و از آکنه و جوش جلوگیری می کند و با کاهش التهاب، قرمزی پوست و جوش ها را از بین می برد.

عسل یک آنتی اکسیدان و ضد باکتریایی است که پوست را تغذیه می کند و این یکی از دلایلی است که در لوازم آرایشی بکار می رود.

  • استفاده از ژل رویال باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود که از پوست در برابر اشعه ماوراءبنفش محافظت می کند و از ایجاد لک و پیری پوست جلوگیری می کند .
  • آلوئه ورا یک ماده ژلاتینی است که آفتاب سوختگی را تسکین می دهد و یک آبرسان قوی می باشد که پوست را مرطوب نگه می دارد و از خشکی پوست جلوگیری می کند. ماده ایی ضدالتهاب است که برای جوش های چرکین از آن استفاده می شود.

عسل و ژل رویال و آلوئه ورا هرسه در صابون های عسل هفت بکار برده شده و اثر فوق العاده ای بر شادابی و طراوت پوست میگذارد.

خواص صابون عسل برای پوست

از خواص صابون عسل برای پوست می توان موارد زیر نام برد.

برای درمان آکنه و جوش های پوستی:

وقتی پوست بیش از حد نرمال چرب شود یا باکتری زیادی بر روی سطح پوست صورت باشد، ایجاد جوش و تورم می کند که با استفاده از صابون عسل هفت می توان تورم و قرمزی جوش را کم کرد.

خاصیت ضد باکتریایی صابون عسل هفت به علت استفاده از پودر عسل به کار رفته شده در آن باعث می شود باکتری های موجود بر روی سطح پوست کاهش پیدا کند و به تعادل برسد و آکنه وجوش های صورت بهبود پیدا کند.

صابون عسل یک مرطوب کننده و آبرسان قوی برای پوست می باشد:

کمبود رطوبت پوست یکی از دلایل خشکی پوست است، که خشکی پوست اگزما و خارش ایجاد می کند که با استفاده از صابون عسل هفت می توان رطوبت را به پوست صورت خود رساند و پوستی نرم و لطیف داشت.

صابون عسل یک لایه بردار، ترمیم کننده زخم و جای زخم و از بین برنده چین و چروک می باشد.

روش مصرف صابون عسل

صابون عسل هفت را خیس کرده و کف حاصله را به مدت 20 ثانیه به صورت دورانی روی پوست ماساژ دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید و برای نتیجه بهتر 30 دقیقه تا یک ساعت از کرم مرطوب کننده استفاده نکنید.

قیمت عمده صابون عسل

همه ی ما میدانیم عسل دارای ویتامین ها و ریز مغذی های است که برای سلامتی پوست و مو موثر و مفید است و در صنایع بهداشتی آرایشی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

صابون عسل یکی از بهترین صابون های طبیعی است که خاصیت روشن کنندگی و لایه برداری دارد، خشکی پوست را درمان می کند، باعث شادابی و طراوت پوست می شود و ضد چروک است.

خرید عمده صابون عسل هفت به شما این امکان را می دهد که این صابون را با قیمت بسیار مناسب و بدون واسطه تهیه کنید.