فروش آسان عسل آویشن اصل چگونه انجام می شود؟ آیا این نوع عسل طبیعی در طب سنتی دارای خواص اثبات شده ای می باشد؟ مشخصات این نوع محصولات چیست؟

شاید به طور معمول در زبان فارسی این ماده را عسل بنامند. اما انگبین نامی است که در اصل داشته است. این ماده شیرین و خوشمزه است و ترکیبات زیر را در انواع آن می توان یافت.

  • فروکتوز
  • گلوکز
  • ساکارز

از مشخصات کلی انواع عسل طبیعی می توان به این نکته اشاره کرد که به سختی فاسد می شود، علت عدم فساد و ماندگاری طولانی عسل هم میزان و درصد کم آب موجود در آن می باشد.
خب در این مطلب در مورد انواع عسل طبیعی آویشن صحبت خواهیم نمود.

بهترین عسل آویشن

خواص عسل آویشن در طب سنتی

اولین موضوع که شاید در مورد هر نوعی از عسل مطرح باشد این است که خواص کلی آن ها چیست؟ درست است که ساختار کلی و تولید شده بودن از شهد گیاهان از مشخصه های عمومی انواع عسل طبیعی است. اما هر نوعی خواصی منحصر به فرد دارد که در انواع دیگر کمتر بوده و یا اصلاً یافت نمی شود.
خواص عسل آویشن در طب سنتی در حقیقت همان خواصی است که از گیاه آویشن می توان انتظار داشت.

با شروع فصل سرد سال بیماری هایی مثل سرماخوردگی هم افزایش می یابد. در نتیجه مصرف عسل آویشن برای درمان آن و بهبود گلودرد پیشنهاد می شود.
خانم ها گاهاً در دوران قاعدگی دارای درد های شدید در ناحیه شکم هستند. این درد با مصرف روزانه عسل آویشن قابل کنترل است و دیگر نیازی به مصرف مسکن نیست.
برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند، مصرف عسل گاهاً با تردید هایی همراه است. اما می توان عسل آویشن را از جمله عسل هایی دانست که بدون ضرر برای این افراد است.
رفع عفونت عمومی و همچنین تقویت بینایی از جمله مواردی است که از خواص عسل آویشن بیان شده است.

عسل آویشن اصل

مرکز فروش عسل آویشن اصل

اما در هر مرکزفروشی می توان عسل آویشن را تهیه نمود. روش آسان خرید هم خرید اینترنتی است. عسل آویشن اصل شامل مشخصاتی است که در ادامه بیان خواهیم کرد.
عسل آویشن رنگ روشنی ندارد و بیشتر رنگ آن به قرمزی می زند.
اول تابستان برداشت می شود و بیشترین مناطقی که تولید کننده این نوع عسل هستند، دامنه های کوه البرز و سبلان، دشتهای اطراف تهران خواهد بود.
عسل آویشن اصل تنها با تست آزمایشگاهی از انواع تقلبی و یا تغذیه ای شناخته می شود.در حقیقت اطمینان از اصل بودن تنها با ظاهر امکان پذیر نیست.

عسل آویشن