طرز تهیه عسل آویشن

خرید اینترنتی عسل آویشن خالص آیا می تواند به فروشگاه های پخش محصولات و فرآورده های زنبور عسل در سراسر کشور برای ارائه محصولات اصل و خوش قیمت کمک کند؟در خرید اینترنتی چه مواردی را برای خرید عسل مرغوب و طبیعی باید در نظر گرفت؟

شاید بدانید که عسل با تنوع زیادی همراه است. این تنوع علاوه بر مشخصات ظاهری مثل: رنگ، عطر و طعم به مواردی چون منشاء گیاهی و نیز خواص هم مرتبط می شود.
مثلاً یکی از انواع عسل طبیعی و خالصی که در فرشگاه های معتبر وجود دارد، عسل آویشن می باشد.
این عسل علاوه بر این که برای اعصاب مفید است، برای سرماخوردگی و نیز بر طرف کردن مشکلات روده بسیار مفید می باشد.

اما سوالی که مطرح است برای عسل آویشن چه فصلی از سال اقدام به برداشت می شود؟
از اوایل تابستان می توان عسل آویشن خالص و طبیعی را از کندو هایی که در نزدیکی منطقه یا مزارع با پوش آویشن هستند، برداشت نمود.

عسل آویشن خالص

خرید عسل آویشن خالص

خب خرید عسل آویشن با توجه به خواص مذکور می تواند حتی اینترنتی چه برای مصرف کننده ها و چه برای پخش کننده های فرآورده های زنبور عسل انجام شود.

خرید اینترنتی و غیر حضوری برای افرادی که حتی جهت مصرف شخصی خرید دارند، این مزیت را دارد که انواع عسل طبیعی و خالص را می توانند با قیمت مناسب تر تهیه کنند.
روش اینترنتی برای مواردی که در نوع خاصی از عسل در منطقه شما نیست هم کارگشا است.

اما خالص و طبیعی بودن هر نوع عسل اهمیت دارد. در نتیجه بد نیست برای حصول اطمینان خودتان نمونه های 1 کیلویی را خرید و آنالیز آزمایشگاهی انجام دهید. این مورد بیشتر برای افرادی است که خرید عمده دارند.

عسل آویشن خالص

خواص عسل آویشن در طب سنتی اسلامی

طبیعی است که عسل آویشن تنها برای سرماخوردگی و مشکلات روده مناسب نیست. خواص زیادی از آویشن در طب سنتی مطرح است که سبب شده تا حتی دمنوش آویشن و عسل و یا عسل آویشن خالص به تنهایی مورد توجه قرار گیرد.

  • مثلاً میدانیم که عسل به دلیل شیرینی طبیعی اش به هر حال برای افراد دیابتی کمی چالش برانگیز است. اما عسل آویشن می تواند برای این افراد بدون ضرر باشد.
  • خانم ها در دوران قاعدگی خود ممکن است دچار درد های شکمی غیر قابل تحملی شوند.بهتر است به جای استفاده از مسکن های مضر از عسل آویشن استفاده کنند.
  • درمان تنگی نفس از دیگر خواص عسل آویشن می باشد.

در کل خواص درمانی آویشن و عسل آن می تواند در افزایش سطح سلامتی شما موثر باشد.

عسل آویشن خالص

رنگ عسل آویشن اصل چیست؟

اما یکی از مشخصه های ظاهری که برای برخی از افراد نکته مهمی می باشد. رنگ عسل می باشد. رنگ عسل آویشن به چه شکل است؟ آیا رنگ تیره می تواند دلیل بر اصل بودن عسل باشد؟

عسل آویشن تقریباً به قرمزی میزند. همچنین ممکن است بسته به نوع گیاهانی که همراه با آویشن زنبور عسل از شهدش استفاده کرده است، رنگ ها طیف بندی داشته باشد. در حقیقت از روی رنگ عسل نمی توان مطمئن بود که عسل اصل است یا تقلبی. رنگ عسل آویشن اصل قرمز است. اما اگر عسلی دیدید که رنگ روشن دارد، دلیل بر بی کیفیتی نیست. نوع شهدش متفاوت خواهد بود.

مانند عسل گون که براساس نوع گیاه منطقه به صورت رنگ های متفاوتی برداشت می شود.

عسل آویشن خالص

مرکز فروش عسل خالص به صورت عمده

یکی از راه های خرید عمده عسل خاص مراجعه به مرکز فروش عسل در شهرتان است. اما نکته مهم این جا است که عسل ها ممکن است در فروشگاه های شهر شما کمیاب تر باشند. همچنین ممکن است، کیفیت مد نظرتان در فروشگاه های عسل پیدا نشود. خب چه باید کرد؟ خرید اینترنتی یک روش ساده و مطمئن می باشد. این روش خرید خواهد توانست، فروشندگان مختلف را به شما معرفی کند. در عین حال شما با خرید اینترنتی عسل دارای محدودیت در حجم سفارش نیستید. به صورت عمده و جزئی می توان سفارش داد.

سایت خرید عمده  عسل آویشن خالص و انواع عسل طبیعی هم می تواند کمک کند تا حتی ارزان تر از بازار قیمت یک محصول باکیفیت را داشته باشید.

می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی عسل هفت از قیمت این محصول و دیگر عسل های طبیعی دیدن فرمایید.

عسل آویشن اصل

قیمت عسل خالص در بازار

قیمت عسل کنار و نیز قیمت فروش عسل آویشن در بازار مانند هر کالایی می تواند متفاوت باشد. تقریباً همه می دانند که کیفیت در قیمت فروش مهم ترین فاکتور می باشد. کم و بیش زمان برداشت انواع عسل طبیعی از کندو ها، فرشنده زیاد و خریدار کم می شود. در نتیجه امکان افت نسبی قیمت ها وجود دارد. گاهی هم که عسل خاصی در بازار کمتر باشد، قیمت با افزایش همراه خواهد بود.

قیمت عسل به صورت بسته بندی و نیز حلب و فله با هم فرق دارد. در نتیجه در بازار بعضاً مشتریانی که خرید خرده دارند، می گویند چرا این همه تنوع در قیمت ها هست. گیج شده و گاهاً گمان می کنند قیمت گران تر یعنی اصل بودن. در حالی که افراد سود جو برای عسل تقلبی هم همان قیمت عسل خالص را بیان می کنند. عسل آویشن هم می تواند با کمی افزوده شدن به عسل های تقلبی به راحتی عطر و بوی یک عسل مرغوب را ایجاد کند. پس اصلاً قیمت ها دلیل بر کیفیت نیست.

عسل آویشن خالص

 

مضرات عسل آویشن چیست؟

طرز تهیه عسل آویشن درست مانند سایر انواع عسل ها است. یعنی تنها کافی است در منطقه ای که گیاه آویشن رشد می کند، کندو ها قرار گیرند. عطر آویشن به طور طبیعی زنبور ها را به سمت خود می کشاند. در نتیجه شهد آویشن را استفاده کرده و سپس در کندو عسل تولید می کنند. حال سوالی که مطرح است این که با توجه به خواص عسل آویشن آیا مضرات عسل آویشن هم مهم هستند؟

اکثراً در مورد عسل ضرری بیان نمی شود. مگر چند هشدار برای مصرف به موقع و البته محتاطانه.

  • اولاً کودک زیر یک سال نباید عسل مصرف کند. هیچ نوع عسلی در این سن پیشنهاد نمی شود. زیرا واکنش های حساسیتی به اندک زهر زنبور در عسل و فرآورده های عسل ممکن است به قیمت جان کودک تمام شود.
  • بانوان باردار کمی در مصرف نوع عسل خود در این دوران بیشتر دقت کنند.
  • با توجه به استفاده از قند مصنوعی در عسل تقلبی بهتر است فروش اینترنتی عسل آویشن با کیفیت تضمین شده را از مراکز معتبر دنبال کنید.

عسل آویشن خالص