خرید عسل صددر صد طبیعی اصفهان به صورت عمده این مزیت را برای همکاران گرامی دارد که قیمت رقابتی را دریافت خواهند کرد که متناسب با کیفیت عسل مقرون به صرفه خواهد بود.
عسل را حتماً همه شما تا کنون دیده اید و یا این که می دانید چگونه درست می شود. قاعدتاً یک عسل طبیعی را زنبوران عسل از شهد گل های مختلف باید تولید کنند. شیرینی، طعم و عطر هر نوع از عسل ها هم بسته به شهدی است که زنبور استفاده کرده است. اما عسل صددرصد طبیعی چیست؟
آیامی توان به کمک راه هایی ساده تشخیص داد که عسل اصل است یا خیر؟

در چه استان هایی از کشور تولید عسل طبیعی انجام می شود؟ همانطور که می دانید در استان اصفهان انواع عسل مرغوب تولید و امکان خرید عمده آنها وجود دارد.

 

خرید عسل

خرید عسل به صورت عمده

یکی از بزرگترین مراکز تولید عسل در اصفهان شهر نجف آباد است که آمار سال 95 بیان می کند که تعداد بالغ بر 370 هزار کلنی در این شهر وجود دارد. که طبق گزارشات رسیده از هر کلنی 5.400 کیلوگرم عسل استخراج خواهد شد.
این حجم بالای تولید در یکی از شهر های تولید کننده عسل در اصفهان است که امکان خرید عمده از این استان را برای سایر استان ها و همچنین صادرات بالا می برد.
اما سوال مهم بسیاری از افراد این است که عسل طبیعی را چگونه تشخیص دهیم. چون بازار پر سود خرید و فروش هر محصولی مثل عسل می تواند در چالشی مهم مثل عرضه اجناس تقلبی فرو رود.

وقتی سودجویی و تقلب هم در بازاری زیاد شود، افراد کمتری میل به خرید آن کالا خواهند داشت. یعنی در حقیقت اعتماد در آن بازار کمتر می شود. این که شهری قطب تولید محصولی مانند عسل باشد،دلیل بر فروش محصول عسل نیست. ممکن است سودجویی در همین مراکز هم بیشتر باشد.

خرید عسل

عسل طبیعی را از کجا بشناسیم؟

به هر حال هر چیزی نیاز به تجربه و علم دارد. گذشت زمان می تواند اطلاعات دقیق و کاملی را برای شما در مورد عسل طبیعی و تقلبی ایجاد کند. اما برخی نکات را در ادامه بیان خواهیم کرد.

  • یکی از مزیت های منحصر به فرد عسل این است که در صورتی که صددرصد طبیعی باشد، فاسد نمی شود. اما در طی زمان کریستاله شده و یا به اصطلاح رس می شود.البته ممکن است رس شدن هم در  طی زمان زیادی رخ دهد.
  • اگر شما عسل طبیعی را با زرده تخم مرغ مخلوط کنید، می بینید که حالت پخته می گیرد. این آزمایش برای عسل تقلبی با عدم مخلوط شدن کاملاً مشخص است.
  • یک کبریت روشن در عسل تقلبی خاموش می شود.
  • عسل طبیعی را روی دستمال کاغذی بریزید، نه لک ایجاد می کند و نه جذب آن می شود.
  • البته یک راه مطمئن تر تشخیص عسل طبیعی که از شهد گل ها است و نه شکر و قند آب شده، این است که تست آزمایشگاهی داده شود. این روش بدون ریسک تر و مطمئن ترین روش برای خرید عسل طبیعی و خالص می باشد.
  • همچنین خرید از فروشنده معتبر و معتمد ریسک تقلبی بودن را کمتر می کند.

خرید عسل

چگونه عسل طبیعی را عمده بخریم؟

همان طور ه اشاره شد از مراکز تولید می توان عمده خرید کرد. اما شاید شما فاصله دوری از اصفهان داشته باشید، در این صورت خرید اینترنتی هم روش مقرون به صرفه ای است. اما در روش اینترنتی چون عسل را از نزدیک نمی بینید، ریسک تقلبی بودن همچنان وجود دارد. در نتیجه خودتان ابتدا نمونه را بخرید، در آزمایشگاهی که می شناسید، آنالیز کنید و بعد با آرامش خیال عمده خرید کنید.

از این جهت مجموعه عسل هفت با قرار دادن اطلاعات تماس با ما در سایت به شما کمک می کند که به صورت مستقیم به کارشناس فروش صحبت کنید و درخواست نمونه را ثبت نمایید.

با گرفتن نمونه از این مجموعه با خیال آسوده خرید عمده عسل طبیعی مانند: عسل چهل گیاه، عسل گون، عسل آویشن، عسل مرکبات و عسل کنار انجام داده می شود.

لیست قیمت انواع عسل طبیعی

خیلی از مصرف کننده گان محصولات زنبور عسل همیشه در جست و جوی گرفتن لیست قیمت انواع عسل می باشند.

در صورتی که باید قبل از قیمت، طبیعی بودن و کیفیت اصل در اولویت باشد زیرا این محصول با تنوع قیمت بالایی در بازار خرید و فروش می شود.

مهم ترین اصل که در قیمت نهایی این ماده چسبناک تاثیر می گذارد کیفیت و طبیعی بودن آن خواهد بود.

عسل های تغذیه که با کیفیت پایین هستند نسبت به عسل های طبیعی با قیمت بسیار ارزان تر خرید و فروش خواهند شد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]پس باید به مشتری عزیز این نکته را بیان کرد که اگر در مجموعه عسل هفت قیمت عسل ها متفاوت از قیمت بازار ارائه می شود به دلیل اصل و طبیعی بودن محصولاتش می باشد.[/box]

این مجموعه برای دسترس پذیری آسان با راه اندازی فروشگاه اینترنتی عسل هفت تمام عسل ها و فرآورده های زنبور عسل را همراه با عکس و قیمت به نمایش گذاشته است.

 

خرید عسل

چرا از مجموعه عسل هفت خرید کنیم؟

در اصفهان و دیگر شهر ها فروشگاه های زیادی در حال عرضه محصولات زنبور عسل می باشند.

اما مهم ترین اصل در این فروشگاه ها که قابل ذکر است تنوع در محصولات و درجه یک بودن این محصولات است.

مجموعه عسل هفت در چندین دهه اخر به عنوان یکی از مراکز خرید و فروش انواع عسل طبیعی و فرآورده های زنبور عسل در ایران رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

علت هایی که باعث شده این مجموعه اعتبار و مورد معتمد مشتری های خود قرار بگیرد درجه یک بودن تمام محصولات عرضه شده همراه با برگه آزمایشگاه به مشتری بوده.

شعار مجموعه عسل هفت بر این مبنا می باشد که کیفیت و رضایت مشتری حرف اول و آخر را باید بزند.

برای نمونه قیمت ژل رویال، گرده گل و بره موم که از فرآورده های زنبور عسل می باشد در این مجموعه بنا به اصل بودنش نسب با دیگر رقبای خود متفاوت تر ارائه می گردد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]ارسال رایگان سفارشات مشتری ها یکی دیگر از علت های برتر این مجموعه شده است.[/box]

همچنین بسته بندی های شکیل و محکم باعث شده سفارشات سالم و بودن هیچ گونه شکستگی و فاسد شدن به دست مشتری گرامی برسد.

خرید عسل