فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها و مراکز معتبر مختلف در سراسر کشور انجام می شود که البته باید با نحوه فروش و مشخصات انواع عسل طبیعی در هر مرکز آشنا باشید.
عسل مرکبات همان گونه که از نامش مشخص می باشد، تولید شده از انواع مرکبات می باشد. شهد گل های مرکبات هم معمولاً در بهار با شکوفا شدن گل های گیاهان مختلف در دسترس زنبور ها می باشد. در نتیجه زمانی که کندو داران انواع عسل طبیعی مرکبات را برداشت می کنند، در 15 روز اول هر سال خواهد بود.
اما موضوع بعدی این است که بر خلاف برخی از انواع عسل طبیعی، عسل مرکبات تنها در مناطق خاصی قابل تولید و برداشت از کندو ها است. در این مناطق انواع درختان مرکبات مثل پرتقال، نارنج و نارنگی و لیمو وجود دارد.

معمولاً مرکبات نام برده شده در شما و جنوب کشور بیشتر هستند.
اما فروش عسل مرکبات طبیعی در فروشگاه ها چگونه انجام می شود؟ مشخصات عسل مرکبات مرغوب چیست و نحوه فروش انواع فرآورده های زنبور عسل به ویژه عسل در مراکز فروش معتبر چگونه می باشد؟

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها

خب اغلب فروشگاه های مواد غذایی بیشتر محصولات بسته بندی با نام مشخص را عرضه می کنند. در حقیقت کمتر در فروشگاه های مواد غذای می توان عسل فله ای را خریداری نمود.
اما فروش عسل طبیعی مرکبات و سایر انواع عسل ها در فروشگاه های تخصصی فرآورده های زنبور عسل با هر وزن و بسته بندی امکان توزیع دارد.
کندو داران غالباً خودشان لیبل و برند مد نظرشان را بر روی بسته بندی عسل ها قرار می دهند و خب البته استاندارد های سنتی لازم را اغلب فروشگاه های معتبر دارند.
اما فروش عمده هم در حلب انجام می شود تا مثلاً عسل مرکبات شمال کشور بتواند با لیبل فروشنده در هر منطقه ای در اختیار مصرف کننده ها قرار گیرد.

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها

مشخصات عسل مرکبات مرغوب

اما مشخصات عسل مرکبات مرغوب چیست؟

  • اولین مشخصه در مورد هر نوعی از عسل ها رنگ آن می باشد. عسل مرکبات مرغوب دارای رنگ روشنی می باشد. در عین حال باید بدانید که عسل مرکبات رقیق می باشد.

این دو مشخصه برای برخی افراد ممکن است به معنای بی کیفیت بودن باشد. اما در حقیقت تصور عموم اشتباه می باشد و کیفیت عسل طبیعی را از رنگ و غلظت آن نمی توان فهمید.

  • عطر ضعیف و طعم مقبولی هم دارد.

برای اطمینان از اصل بودن انواع عسل طبیعی مانند عسل کنار، عسل مرکبات و …. مصرف کننده ها باید فروشنده معتبر و قابل اطمینان بیابند و فروشنده ها هم تست آزمایشگاهی نمونه را خودشان بگیرند.

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها

نحوه فروش عسل عمده

نحوه فروش عمده عسل برای افرادی که پخش کننده محلی هستند و شاید هر بار چند ده کیلو خرید دارند تا فروشگاه های فرآورده های زنبور عسل با چند تن سفارش درست است که در قیمت متفاوت خواهد بود.
اما در نحوه فروش یعنی اینترنتی بودن و امکان ارسال در اوزان مختلف و یا حلب یکسان است. همچنین نحوه ارسال پستی و یا با باربری خواهد بود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]در مجموعه عسل هفت برای خرید بالای دو کیلو عسل مرکبات هزینه ارسال رایگان می باشد.[/box]

این  امر تنها برای عسل مرکبات مثتسنا نخواهد بود بلکه فرآورده های زنبور عسل مانند: ژل رویال، گرده گل، بره موم، پودر عسل به همین منوال با ارسال رایگان صورت می گیرد.

حال جهت ثبت سفارش و گرفتن اطلاعاتی در مورد این محصول و دیگر محصولات زنبور عسل به صورت مستقیم می توانید با کارشناس فروش عسل هفت صحبت به عمل آورید.

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها

فروش عسل طبیعی به صورت عمده

در بازار عسل روش های مختلفی برای فروش عسل به صورت عمده وجود دارد.مثلاً خرید عسل مرکبات درجه یک را می توان از زنبورداری معتبری که به وی اعتماد دارید، انجام دهید. همچنین راه فروش دیگر انواع عسل مانند عسل گون، عسل یونجه و اقاقیا، این است که به صورت اینترنتی خرید کنید.

به صورت عمده معمولاً مراکز فروش در سراسر کشور خرید دارند. اما در مرکز عسل هفت از 1 کیلو تا تناژ بالا انواع فرآورده های زنبور عسل عرضه می شود.
فروش عسل مرکبات به صورت عمده همچنین از طیق نمایندگی فروش عسل مرکبات طبیعی انجام می شود.
از طرفی در این مراکز می توان سفارش خرید عسل فله ای و نیز بسته بندی را داد.

خرید اینترنتی مرکبات خالص هم مانند سایر فرآورده های زنبور عسل هم عمده و هم خرده ممکن است.
اما در خرید اینترنتی عسل، اگرچه تعداد زیادی از فروشنده ها فعال هستند، اما این که از کدام مرکز خرید کنید تا عسل طبعی خالص و اصلی را به قیمت بدون واسطه به شما فروشند، مهم خواهد بود.

مجموعه عسل هفت با راه اندازی فروشگاه اینترنتی عسل هفت تمام محصولات خود را مستقیم از زنبوردار بدون هیچ گونه واسطه ای به دست مصرف کننده گرامی می رساند.

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها

قیمت عسل گون و انواع عسل خالص در بازار

خب حتماً قبل از انتخاب مرکز فروش عسل، قیمت عسل گون و آویشن و همچنین قیمت عسل مرکبات را در مراکز عرضه کننده مقایسه میکنید.
مثلاً برخی می گویند، عسل گون شهرکرد را دارند. این آیا در قیمت اثر دارد؟
یا موضوعی که هنگام خرید عسل بیان می شود، ساکارز عسل چهل گیاه فلان درصد است و قیمت فلان. آیا قیمت با ساکارز مرتبط است؟

دو دغدغه شما یک پاسخ دارد. موارد اعلام شده، کاملاً مرتبط با کیفیت عسل می باشد. پس در قیمت موثر است.
برخی از انواع عسل طبیعی تنها در مناطق خاصی قابل برداشت هستند. و همین موضوع سبب میشود تا زنبورداران کندو های خود را با توجه به نوع عسلی که می خواهند برداشت کنند، در هر فصل در منطقه ای مسقر کنند.
ساکارز قند طبیعی است که از شهد گل ها ایجاد شده. و درصد مشخصی در انواع عسل ها دارد.

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها

طبع عسل مرکبات چیست؟

برای مصرف برخی مواد غذایی، افرادی که بیشتر دنبال سلامت جسمی و روحی خود هستند، چند سوال را باید پاسخ دهند.

  • اولین موضوع طبع آن ماده غذایی است که اگر با ذائقه آن ها نسازد، مصرف نکنند.
  • دوم خواص آن محصول .
  • سوم این که مثلاً عسلی مانند عسل یونجه و چاقی یا لاغری با هم مرتبط هستند؟

برای طبع عسل مرکبات، باید بگوییم که با کلیه مزاج ها سازگار است. پس خرید عسل مرکبات برای همه پیشنهاد می شود.
خواص عسل مرکبات هم متعدد می باشند که برخی از آن ها را در ادامه بیان خواهیم کرد.

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها

زمان برداشت عسل مرکبات و خواص آن

در این قسمت ابتدا برخی خواص عسل مرکبات را بیان می کنیم. لازم است بدانید به هر حال مصرف انواع عسل طبیعی برای افزایش سطح کیفی سلامت بدن مناسب است.

  1. تقویت کننده حافظه است. پس می تواند عاملی برای کاهش خطر ابتلا به آلزایمر باشد.
  2. برای افرادی که دچار مشکلات معده هستند، مفید است و بادشکن می باشد.
  3. تصفیه کننده خون بوده و اشتها را افزایش می دهد. پس می تواند در افزایش وزن موثر باشد.
  4. با کرم روده مبارزه می کند.
  5. همچنین درمان کننده سکسکه می باشد.
  6. نوعی مسکن است و تهوع را بر طرف می کند.
  7. مشکلاتی مانند انواع سرطان ها مثل سرطان معده را از بین خواهد برد.

خب موضوع بعدی این است که فصل و زمان برداشت عسل مرکبات چه موقع می باشد؟
زمانی که درختان مرکباتی مانند : پرتقال، لیمو، نارنج و نارنگی شکوفه دهند. یعنی در آغاز فصل بهار اغلب مناطقی که مرکبات دارند. مانند شمال کشور، همچنین ناطقی مانند شیراز و نواحی جنوبی برداشت عسل مرکبات را آغاز خواهند کرد.

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها

قیمت عسل طبیعی مرکبات

قیمت عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها توسط زنبورداران که این عسل را برداشت می کنند مشخص می شود.

زنبوردار براساس هزینه ها و زحماتی که در تولید این محصول متحمل شده است قیمت ابتدایی را مشخص می نماییند.

هزینه های از جمله : هزینه کندو، هزینه رفت و آمد، هزینه انتقال کندو، هزینه وسایل زنبورداری و هزینه کارگر تماما در قیمت محصولات زنبور عسل دخیل می باشد.

حال در مجموعه عسل هفت قیمت عسل طبیعی مرکبات علاوه بر موارد بالا براساس کیفیت مانند: پرولین، ساکاروز، hmf و طعم و رنگ مظنه نهایی را مشخص می کند.

این مجموعه با در نظر نگرفتن بعضی از هزینه ها و کاهش سود قیمت ارائه شده را در مقایسه با رقبای خود مناسب تر در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

فروش عسل طبیعی مرکبات در فروشگاه ها