چند روش ساده فروش عسل کنار عمده و جزئی را می توان نام برد که هم به نفع زنبورداران و هم خریداران باشد. در حقیقت با کاهش واسطه سود طرفین اصلی خریدار نهایی و فروشنده یا زنبوردار اصلی بیشتر می شود.
در مورد عسل طبیعی به عنوان یک محصول غذایی طبیعی و سالم چه می دانید؟ یکی از فرآورده هایی که تقریباً انسان نتوانسته برای تولید آن خودش دست به کار شود، عسل است. البته شاید در روش تغذیه زنبور عسل برای تولید عسل از شربت و یا مواد قندی مصنوعی استفاده شده باشد، اما روند تولید را نمی توانند انجام دهند.

در بین انواع عسل طبیعی یکی از عسل های پر فروش را می توان عسل کنار معرفی کرد.
اما وضعیت اقتصادی این روز ها به قدری سنگین شده است که سبب شده تا تولید کننده ها در هر صنفی با مشکل فروش مواجه شوند. در نتیجه برای زنبورداران محترم چند روش ساده و با بازدهی بالا برای فروش را معرفی خواهیم کرد.

بهترین عسل کنار

چند روش ساده فروش عسل کنار عمده

چند روش ساده فروش عسل کنار عمده و گاهاً جزئی شامل موارد زیر می شود.

  • روش فروش اینترنتی از طریق راه اندازی سایت های مختلف، در این روش باید قدرت سایت راه اندازی شده بالا بوده و به نوعی با آخرین روش های پیشنهادی گوگل سئو شده باشد تا در بین 10 پیشنهاد صفحه اول قرار گیرد. این روش های اینترنتی سبب می شود تا زنبورداران برای فروش انواع عسل مثل فروش عسل کنار به خریدارانی در کل دنیا و کشور دسترسی داشته باشند.
  • روش فروش با کمک شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام. که هزینه کمتری دارد.

این دو روش مزیت اصلی شان راحتی ارتباط تولید کننده و خریداران نهایی است و در عین حال دسترس پذیری طرفین را به هم افزایش می دهد.

عسل کنار اصل

مشخصات بهترین عسل کنار طبیعی

اما جدا از روش خرید و فروش انواع عسل طبیعی مثل عسل کنار مشخصات هر نوعی با دیگری در موارد مختلف با هم فرق دارد.
مثلاً در مورد رنگ ظاهری هر عسل، متفاوت است. رنگ عسل کنار طبیعی در زمان های مختلف متفاوت خواهد بود. موقع برداشت از کندو دارای کف زیادی است و شبیه به ارده می باشد. اما هر چقدر از زمان برداشت عسل بگذرد، رنگ عسل کنار به عقیقی و قرمز تیره متمایل می گردد.

عسل کنار برای افرادی که مزاج گرم دارند گزینه مناسبی خواهد بود.
اما در مود ترکیبات عسل کنار باید بگوییم که 30 تا 80 درصد شهد گیاه کنار در آن است. و شهد سایر گیاهان هم ممکن است در آن پیدا شود که طبیعی است.

عسل کنار طبیعی

ارسال انواع عسل طبیعی اصل

ارسال انواع عسل طبیعی اصل برای نقاط مختلف کشور شامل موارد زیر خواهد شد.
در شهر هایی که قطب های اصلی تأمین اصلی انواع عسل هستند مثل اصفهان حتی گاهاً با وجود روش های مذکور برای فروش حضوری هم روز هایی مشخص می شود تا مصرف کننده ها بتوانند قیمت های بهتری برای این ماده غذایی داشته باشند. ارسال با پیک هم برای نقاط مختلف انجام می شود.

اما در فروش عمده و تقریباً خارج از شهر های تولیدی ارسال بسته به حجم سفارش انجام می شود.
ارسال با باربری ها و یا پست انجام می شود.
ارسال به مناطق مختلف معمولاً 3 روز تا 1 هفته کاری به طول می انجامد.

فروش عسل کنار