نمایندگی پخش عسل گون طبیعی در اصفهان و تهران دارای دفاتری است که می تواند کلیه سفارشات را در سراسر کشور تأمین نماید. البته فرآورده های دیگر زنبور عسل هم قابل دسترسی در این مراکز است.
عسل طبیعی گون یکی از انواع عسل های طبیعی است که در کل کشور می توان در فروشگاه های مناطق مختلف آن را تهیه نمود.
بد نیست بدانید که گیاه گون همیشه سال وجود دارد و در ایران حدود 800 گونه از گون روییده می شود. پس طبیعی است که از انواع عسل های با دسترسی بالا در کل کشور باشد.

از جمله خواص عسل طبیعی گون می توان به بهبود درد های استخوان و مفاصل، تقویت اعصاب و جلوگیری از نرمی استخوان ها اشاره نمود.
بهترین روش برای مصرف عسل گون و سایر عسل های طبیعی این است که 2 یا 3 قاشقش را در آب ولرم و با چند قطره لیمو ترش میل نمایید.
اما آیا عسل گون طبیعی همه جا در دسترس است و پخش سراسری در کشور دارد؟

خواص درمانی عسل گون طبیعی

آیا از خواص درمانی عسل گون طبیعی اطلاعی دارید؟

عسل گون یکی از معروفترین و شناخته شده ترین نوع عسل در بین عموم است.

از جمله عسل های تک گل می باشد که دارای رایحه و طعمی ملایم است، رنگش زرد روشن است و با توجه به نوع گونه گون و پوشش گیاهی منطقه ممکن است کمی رنگش تیرگی داشته باشد.

طبع عسل گون گرم و خشک است و غلظت بالایی دارد و زمان برداشتش اوایل تیر ماه می باشد.

گیاهی است وحشی که در مناطق کوهستانی مثل زاگرس میانی می رویید.

یکی از خواص شگفت انگیز عسل گون طبیعی تقویت معده ودستگاه گوارش است.

عسل گون طبیعی دارای اسید فرمیک است که دردهای مفصلی، آرتروز واستخوانی را کاهش می دهد.

سرشار از آنتی اکسیدان است و آنتی اکسیدان در مهار رادیکال های آزاد موثر است و از سرطان پیشگیری می کند و مانع پیری زودرس می شود.

یکی دیگر از فواید عسل گون طبیعی این است که باعث افزایش ترشح انسولین می شود و قند خون را تنظیم می کند.

آهن موجود در عسل گون از کم خونی جلو گیری می کند.

عسل گون طبیعی دارای آنزیم کاتالاز است وقتی با آب مخلوط می شود پر اکسید هیدروژن آزاد می کند که این آنزیم باعث ضد عفونی شدن و تقویت سیستم گوارشی می شود.

نمایندگی پخش عسل گون طبیعی

نمایندگی پخش عسل گون طبیعی می تواند هم با فروش اینترنتی و هم حضوری نیاز بازار مصرف را بر آورده کند.
عسل گون جزء عسل های تک گل به حساب می آید. اما خوشبختانه به دلیل رویش مناسب این گیاه در کشور به راحتی در اغلب مناطق در دسترس است، و تقریباً در هر فصلی در بازار وجود دارد.

نمایندگی پخش عسل گون طبیعی همچنین با فروش اینترنتی خود به صورت عمده و جزئی می تواند به مناطقی هم که دسترسی کمتری به عسل ها دارند، ارسال داشته باشد. این ارسال ها گاهاً به صورت رایگان برای رضایت مشتری خواهد بود.
در نمایندگی پخش عسل گون طبیعی سایر فرآورده های زنبور عسل مثل: ژل رویال، گرده گل، موم و بره موم توزیع و پخش دارد. این نمایندگی ها بدون واسطه فرآورده های زنبور عسل را توزیع می کنند.