فروش عسل کنار ارگانیک در مرکز عسل هفت با توجه به نیاز مشتری در حجم های مختلف و نیز انواع بسته بندی ها انجام می شود. ارسال به کل کشور هم ممکن خواهد بود.
عسل طبیعی ارگانیک چیست؟ آیا در ایران امکان فروش انواع عسل طبیعی وجود دارد؟
مشخصات عسل ارگانیک چیست؟ در این مطلب سعی خواهد شد به سوالات بالا پاسخ قانع کننده ای داده شود تا بتوانید به درستی خرید کنید.

فروش عسل کنار ارگانیک به صورت خرده و کلی

اولین موضوع نوع فروش در مرکز عسل هفت است. شاید برخی از فروشگاه های اینترنتی تنها فروش جزئی و محدودی را داشته باشند. اما مراکزی که مانند عسل هفت توسط زنبورداران پشتیبانی می شود، قطعاً هر حجمی را تأمین خواهند کرد.
در حقیقت نه محدودیت در میزان تأمین دارند و نه این که تنها به مکان خاصی ارسال می کند و ارسال به سراسر کشور انجام خواهد شد.
میزان خرده از 1 کیلو شروع می شود و خرید عمده حجم 1 تن به بالا را دارد. طبیعی است که قیمت هر میزان سفارش متفاوت خواهد بود. فروش عسل کنار ارگانیک هم دقیقاً از همین قوانین پیروی خواهد کرد.

مشخصات عسل کنار ارگانیک

اما مشخصات عسل کنار ارگانیک چیست؟ این که منظور از عسل ارگانیک چیست را در قسمت بعدی بیان خواهیم کرد. اما موضوع اصلی مشخصات عسل کنار اصل است که محصول باکیفیت خرید کنید، نه تقلبی.

  • اگر رنگ عسل کنار را در ابتدای برداشت از کندو مشاهده کنید، شبیه رنگ ارده است، و کف زیادی دارد. اما پس از گذشت مدتی از برداشت، رنگ آن حالت سرخ و عقیقی شکل می شود.
  • حدود یک ماه و نیم از اول مهر تا 15 آبان زمان برداشت عسل کنار می باشد.
  • عسل کنار محصول کندو های جنوب کشور مثل استان های کرمان، بوشهر و خوزستان می باشد.

عسل طبیعی ارگانیک چیست؟

خب فروش عسل کنار ارگانیک یعنی چه؟ اصلاً عسل ارگانیک به چه معنا می باشد؟
شاید برخی بگویند از روی رنگ و یا مشخصه ای مثل غلطت می توان فهمید که عسل ارگانیک است و یا تقلبی. اما این عقیده اشتباهی است. زیرا هر گیاه و اقلیم می تواند به راحتی روی این دو گزینه اثر گذار باشد و مشخصه تعیین کیفیت و اصل بودن نیست.
شرایط عسل طبیعی ارگانیک می تواند موارد زیر باشد.
از آفت کش ها و محصولات مصنوعی نباید در نگهداری و آماده سازی عسل استفاده شده باشد.
در حقیقت عدم دستکاری هم در مرحله برداشت و هم نگهداری دلیل بر ارگانیک بودن عسل خواهد بود.