فروشگاه اینترنتی عسل چند گیاه مرغوب با فروش عمده و جزئی سعی در ارسال محصولات طبیعی و خالص برای هموطنان دارد تا با مصرف این محصول مغذی سلامت جامعه را بهبود دهد.
آیا می دانید عسل چند گیاه چیست؟ مرغوب بودن انواع عسل به چه معنایی است؟ در فروشگاه اینترنتی چگونه می توان سفارش عسل عمده و جزئی داد؟
همانطور که می دانید زنبور عسل از شهد گیاهان مختلف تغذیه می کند. زمانی که پوشش منطقه ای که زنبور ها در آن پرواز می کنند، از انواع گیاهان مختلف باشد و تنها مختص یک گیاه نباشد، عسل چند گیاه بدست می آید.
اما همین موضوع سبب می شود تا عسل چند گیاه هم فواید گیاهان مختلف را داشته باشد و هم ارزان تر از محصولات تک گیاه در بازار به فروش برسد.

فروشگاه اینترنتی عسل

فواید عسل طبیعی چند گیاه

در مورد فواید عسل چند گیاه می توان موارد زیر را نام برد:

  • حتماً برخی از شما در هضم غذا مشکل دارید. سیستم گوارشی شما می تواند به کمک آنزیم هایی چون: آمیلاز،‌ ساکاراز، لیپاز که در عسل چند گیاه موجود است، تنظیم شود.
  • دیگر مشکلات معده مثل ورم معده، مشکلاتی چون یبوست و اسهال را می توان با عسل چندگیاه درمان نمود.
  • درمان کننده سردرد های میگرنی است.
  • کم خوابی و کم اشتهایی را درمان می کند.

فروشگاه اینترنتی عسل

فروش اینترنتی عسل طبیعی

خب به روش اینترنتی این روز ها انواع کالاها داد و ستد می شود. هر چند، مشکلات و چالش هایی مثل کلاهبرداری نه تنها در ایران که در سراسر جهان برای این نوع از روش های غیر حضوری وجود دارد، اما می توان گفت که حتی در معاملات کلان هم بسیاری از تجار سعی می کنند، بخش اعظم مذاکرات را غیر حضوری پیش ببرند تا هزینه های مسافرت خود را کاهش دهند.
فروش اینترنتی عسل هم البته به دلیل حمل ساده و البته نبودن این محصول در تمامی نقاط کشور هم جزئی و هم کلی توسط تولید کننده های معتبر انجام می شود.
اغلب این تولید کننده ها را می توان با یک سرچ ساده در سایت های صفحه اول گوگل یافت. در هر صورت پیشنهاد می شود با دریافت سمپل و نمونه از فروشنده و تست آزمایشگاهی از مرغوب بودن عسل سفارشی خود اطلاع حاصل فرمایید.

از این رو مجموعه عسل هفت به صورت اینترنتی محصولات طبیعی زنبور عسل را برای دسترس پذیری آسان به نمایش گذاشته است.

مشتری در هر شهر و کشوری که باشد با مراجعه به فروشگاه اینترنتی عسل هفت بدون صرف هیچ گونه هزینه اضافی خرید خود را می تواند انجام دهد.

فروشگاه اینترنتی عسل

درباره عسل چند گیاه بیشتر بدانید!

این که عسل چند گیاه از ترکیب چند نوع گیاه تولید می شود. یا این موضوع که چه خواصی دارد موارد مهمی هستند که اول از هر نکته ای به آن توجه می شود. البته برای انواع عسل این گونه است. اما نکات بیشتری برای انواع عسل طبیعی وجود دارد که باید بدانید.

مثلاً این که رنگ عسل چند گیاه چیست؟ خب رنگ این ماده غذایی مربوط به گیاهانی است ه از آن درست شده. پس می تواند متفاوت باشد. اما بیشتر رنگ روشنی دارد.

این نوع عسل در بهار برداشت می شود.

و مصرف آن برای افراد بزرگسال روزانه 50 تا 70 گرم توصیه می شود.

فروشگاه اینترنتی عسل

قیمت عسل چند گیاه

عسل های طبیعی براساس نوع شهدی که زنبور عسل از گیاه تغذیه کرده است قیمت های متفاوتی دارد.

عسل های تک گیاه مانند: عسل آویشن، عسل کنار، عسل مرکبات، عسل بهارنارج، عسل یونجه به دلیل تک گیاه بودن نسب به عسل های چند گیاه قیمت بالا تری دارد.

اما قیمت عسل چند گیاه طبیعی در مقایسه با با دیگر عسل ها ارزان تر محاسبه شده است.

مناسب بودن قیمت در عسل چند گیاه به این علت است که زنبور دار برای جمع آوری شهد گیاه زحمت زیادی را متحمل نمی شود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]در مجموعه عسل هفت کیفیت و اصل بودن عسل اولویت اول را نسب به قیمت دارد.[/box]

عامل دیگری که در قیمت این محصول تاثیر می گذارد مقدار خرید عسل چهل گیاه توسط مشتری ها می باشد.

خرید عمده به دلایلی حاشیه سود پایینی دارد از رو قیمت عرضه شده مناسب تر از قیمت هر کیلو عسل چهل گیاه می باشد.

جهت گرفتن لیست قیمت عسل چهل گیاه مشتری می تواند به صورت مستقیم با کارشناس فروش عسل هفت از طریق راه های ارتباطی تماس با ما در این صفحه تماس حاصل فرمایند.

فروشگاه اینترنتی عسل