خرید عمده عسل طبیعی بیشتر از سوی مغازه دارها، توزیع کنندگان، واسطه ها، صادرکنندگان و به طور کلی عمده فروش ها صورت می گیرد.

سفارشات عمده از 100کیلوگرم تا چند تن ثبت می شود و پس از توافقات اولیه بین خریدار و فروشنده توسط باربری به مقصد موردنظر ارسال می شود.

خریدار عمده عسل

خریدار عمده عسل، این محصول را گاه به صورت فله تهیه می کند ودر مقابل کیفیت بالای این محصول تنها قیمت ارائه شده تولیدی را می پردازد. خرید و فروش عمده عسل طبیعی معمولا در شهرهایی که تولیدهای بزرگ عسل دارند صورت میگیرد.

درکشور ما شهرهایی وجود دارند که به قطب صنعت عسل طبیعی معروفند مانند خراسان، کوهرنگ، اردبیل و … ولی نمی توان برای هرخرید به مسافرت رفت ما می توانیم با استفاده از تکنولوژی جدید و خرید از وب سایت ها به این امکان دسترسی پیدا کنیم.

از مزایای خریدهای اینترنتی :

  • صرفه جویی در زمان و هزینه هاست
  • بهره مند شدن از تخفیف زیاد در خریدهای عمده
  • دسترسی مستقیم به زنبوردار و حذف واسطه هاست

امروزه با رشد تکنولوژی و خرید و فروش های اینترنتی و نیز بازاریابی اینترنتی می توانیم در سطح جهانی فروش داشته باشیم بدون اینکه الزام به داشتن نمایندگی ها و مراکز ثابت خرید و فروش داشته باشیم.

عسل هفت یکی از مرغوبترین و بهترین های عسل دنیاست و به کشور های زیادی صادر می شود از جمله کشورهای عربی مثل عراق و عمان و …

و همچنین کشورهای غیر عربی مثل آلمان، چین، افغانستان، ژاپن و …

قیمت عمده عسل

قیمت عسل طبیعی براساس نوع عسل، کیفیت آن و موارد دیگری تعیین می گردد.

برخی براین باورند که هرچه قیمت عسل بیشتر باشد احتمال اینکه عسل طبیعی باشد بیشتر است.

اگر ما محصول با کیفیت و خالص می خواهیم باید هزینه آن را بپردازیم در غیر این صورت با قیمت های ارزان چیزی غیر از عسل مصنوعی یا شکری عایدمان نمی شود البته گران بودن الزاما نشان از مرغوب بودن آن نیست اما ارزان بودن عسل قطع به یقیین ناشی از کیفیت پایین عسل می باشد و به احتمال زیاد تغذیه ای می باشد.

برای اطمینان خاطر از کیفیت عسل خریداری شده باید به چند نکته توجه کنیم

  1. در فروشگاههای معتبری که دارای نشان اینماد می باشند ثبت سفارش کنیم.
  2. به شناسنامه عسل که در آن به مکان برداشت، فصل برداشت و … پرداخته شده است توجه کنیم.
  3. انجام تست ساکاروز توسط آزمایشگاه های معتبر.
  4. طبق استاندارد ایران ساکاروز حداکثر 5درصد باید باشد.
  5. مقدار رطوبت عسل طبیعی در کیفیت آن تاثیر دارد هرچه عسل رقیق تر باشد رطوبت بیشتری دارد و یک عسل خوب نباید خیلی رقیق باشد.

بازار عمده فروشی عسل طبیعی

در بازار عمده فروش عسل طبیعی با بالا رفتن مقدار خرید توسط مشتری، سود بیشتری عاید فروشنده ی محصول عسل می شود

بنابر این خریداران عمده عسل طبیعی هم این انتظار را دارند که وقتی خرید خود را در تناژ بالا انجام می دهند تخفیف خوبی از فروشنده این محصول دریافت کنند.

قابل ذکر است منظور از خرید عمده، 100کیلو به بالا می باشد.