خرید عمده عسل آویشن با قیمت منحصر به فرد در مراکزی که تولید کننده فرآورده های زنبور عسل می باشند امکان پذیر است و شرایط فروش هم برای خرید عمده با در نظر گرفتن سود همکاران خواهد بود.
قیمت منحصر به فرد چه مفهومی را برای شما به همراه خواهد داشت. آیا همیشه با دلیل چنین کلماتی این مفهوم به ذهنتان نمی آید که باید قیمت نسبت به بازار ارزان تر باشد؟
طبیعی است که خاص بودن شامل موارد زیادی می شود که مثلاً قیمت رقابتی هم از جمله آن ها است. برای فرآورده های زنبور عسل نکته مهم این جا است که زنبورداران را بتوانید پیدا کنید که واسطه کمتری وجود داشته باشد. البته کیفیت هم باید به همراه قیمت مقایسه شود.

خرید عمده عسل آویشن از اصفهان

خرید عمده عسل آویشن از کدام شهر ها میسر است؟
از آن جا که قرار است شهد گل ها را به عسل تبدیل کنند، در مناطقی که رویش گیاه آویشن زیاد باشد مثل: استان البرز، سبلان، تهران و دماوند تولید این عسل زیاد تر است.
اما از شهر های بزرگ دیگر مثل اصفهان هم که یکی از قطب های تولید انواع عسل می باشد هم می توان این نوع عسل را خرید. اغلب زنبورداران بسته به شرایط جوی و فصل کندو های خود را جا به جا می کنند.

مشخصات و خواص عسل آویشن

مشخصات عسل آویشن می تواند عاملی برای اصل بودن آن باشد. ولی اگر اطمینان قطعی بخواهید باید تست آزمایشگاهی انجام دهید.
رنگ عسل آویشن کهربایی است و از اوایل تیر تا آخر مرداد می توان آن را برداشت نمود.

در مورد رنگ نباید تصور کنید که چون رنگ تیره دارد حتماً کیفیت بالایی دارد. زیرا برخی از عسل ها به دلیل نوع شهد رنگ روشن یا تیره دارند. این مقیاس برای بیان کیفیت مناسب نیست.

خواص عسل آویشن در طب سنتی چیست؟

خواص زیادی برای انواع عسل طبیعی وجود دارد و در نتیجه از جمله فواید عسل آویشن هم می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • درمان و کاهش سردر های میگرنی
  • کاهش بیماری سرع و تشنج
  • بهبود سرفه و گلودرد
  • دارای انواع ویتامین های A، E، B هم می باشد.

نحوه فروش عسل در بازار

یکی از دلایلی که خرید و فروش عسل کار ساده ای است، این است که دسترسی به تولید کنندگان و مصرف کنندگان یا خریداران عسل هم ساده شده است. البته این بازار عسل پر رقیب شده است. روزانه افراد زیادی اقدام به راه اندازی سایت فروش عسل می کنند. که این خود سبب می شود تا عرضه کننده بیشتر گردد.

پس با روش نوین و فروش اینترنتی عسل می توان راحت محصول مورد نظر را پیدا کرد. اما می توان برای خروج از بن بست کاهش فروش و اسپ مالی به صادرات عسل طبیعی هم با همین روش فکر کرد.

اما عسل به صورت عسل فله ای و بسته بندی به فروش می رسد.

مثلاً مصرف کنندها اغلب ظروف نیم و یا یک کیلویی می خرند. اما پخش کننده ها در حلب خریداری می کنند.

قیمت عسل آویشن در بازار چند است؟

خب همانطور که در بالا اشاره شد، تنوع افرادی که عرضه کننده عسل طبیعی هستند، زیاد است. فروش عسل با قیمت های مختلف هم انجام می شود. این امر در بازار تنوع زیادی ایجاد کرده است. به همان روش اینترنتی می توان قیمت و رنج آن را در بازار یافت. اما خب کیفیت عسل را از دور نمی توان سنجید. نه رنگ و نه آنالیزی که فروشنده عسل می دهد، در بازار عسل پر تقلب قابل استناد نیست.

در نتیجه وقتی میزان خرید و نحوه بسته بندی را مشخص کردید. قیمت دقیق اعلام می شود و شما باید نمونه را خودتان آزمایش و بررسی کنید.