خرید عسل گون مرغوب به صورت مستقیم از زنبورداری ها گاهی دارای چالش هایی است. از جمله این که بتوانید یک عسل مرغوب و منحصر به فرد را داشته باشید.
عسل دارای انواع مختلفی است. در خصوص این که هر عسلی چگونه تولید می شود، باید بدانید که یک اصل اساسی وجود دارند که مهمترین آن ها تولید عسل از شهد گل ها است. شهد گل ها به اندام های مختلف مثل خرطوم زنبور عسل می چسبد و در نتیجه با پرواز بر روی گیاهان هم سبب بارور شدن گیاهان می شود و هم این که شهد را زنبور به عسل تبدیل می کند.

اما فرق است بین عسل تغذیه ای که تنها نامش عسل باشد با عسل طبیعی که واقعا از شهد گل ها تولید شده باشد.
این که خرید عسل گون مرغوب و طبیعی داشته باشید واقعا اهمیت دارد. زیرا همه انواع عسل ها تنها زمانی مفیدند که تغذیه ای نباشند.

خرید عسل گون مرغوب و اصل

خرید عسل گون مرغوب و اصل طبیعتاً از زنبورداری ها به صورت مستقیم انجام می شود.

اما این روز ها خیلی از مراکز پخش و یا پخش کننده های خانگی، دیگر خرید حضوری نمی کنند. در نتیجه دنبال خرید مستقیم و البته مطمئن و سریع تر هستند.

خرید عسل گون مرغوب هم مانند سایر انواع عسل طبیعی می تواند اینترنتی انجام شود.

امروزه تولید کنندگان و زنبورداران هوشمند برای دسترسی به بازار هدف بیشتر، در سایت های مختلف تبلیغات می زنند.

روشی نوین که هزینه کمتر و فروش بیشتر را برای اغلب کالاها به همراه دارد.

از این جهت مجموعه عسل هفت با راه اندازی فروشگاه آنلاین امکان خرید اینترنتی عسل گون را به تمامی مصرف کننده گان محترم در هر ساعت از شبانه روز داده است.

اما مشخصات عسل گون مرغوب چیست؟

مشخصات عسل گون مرغوب

عسل گون طبیعتاً از گیاه گون تولید می شود. البته باید بدانید که تنها عاملی که می توان دقیقاً پی به ترکیبات اصلی عسل گون برد، این است که آن را در آزمایشگاه مواد غذایی تست کنیم.
از مزیت های خرید عسل گون مرغوب این است که چون گیاه گون به راحتی در دسترس برای زنبوران می باشد، در نتیجه تولید این نوع عسل برای زنبورداران راحت تر است. در نتیجه به نسبت سایر انواع عسل اصل قیمت بهتری دارند.
از جمله مشخصات عسل گون باید به رنگ روشن آن اشاره کرد که البته باز نباید این تصور ایجاد شود که چون بی کیفیت است، رنگش روشن است.
گیاه گون علاوه بر ایران در سوریه و یونان هم به وفور یافت می شود.

ارسال عسل مرغوب اصل به سراسر کشور

اما در مورد ارسال عسل گون و سایر انواع عسل طبیعی به سراسر کشور ارسال در برخی از مراکز با توجه به حجم سفارش می تواند عمده و رایگان باشد. ارسال برای سفارش کم هم ممکن است رایگان باشد، ولی قیمت کرایه به محصول قبل از اعلام به مشتری اضافه شده است.
در نتیجه بهتر است برای مصرف از مراکز نزدیکتان که مطمئن هستند خرید کنید و برای پخش و خرید عمده اینترنتی اقدام نمایید تا سریع تر به دستتان برسد.

یکی از اقدامات مفید مجموعه عسل هفت در طی چندین سال پذیرفتن تمام سفارشات مشتری ها در هر شهر و استانی که باشند.

شایان ذکر است در مجموعه عسل هفت برای خرید بالای 2 کیلو عسل گون طبیعی ارسال به صورت رایگان انجام می گیرد.

جهت خرید عسل طبیعی گون به صورت عمده و کیلویی می توان با کارشناس فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.