خرید عسل گون طبیعی به روش اینترنتی هم سرعت خرید را بالا می برد و هم این که سبب خواهد شد تا قیمت بهتری را دریافت کنید. این روش بیشتر برای خرید عمده مورد توصیه می باشد.
یکی از کالاها و محصولاتی که خرید اینترنتی آن با استقبال زیادی در ایران و جهان مواجه شده است، عسل می باشد. ایران یکی از تولید کننده های انواع عسل طبیعی است که در این مرکز هم امکان خرید اینترنتی آن فراهم می باشد.
هم خرید عمده یعنی سفارش بالای 1 تن و هم خرید جزئی برای مصرف کننده ها در سراسر کشور از مرکز عسل هفت امکان پذیر است. منتها با توجه به کیفیت موجود و نیز میزان سفارش می توان اعلام قیمت کرد.

خرید عسل گون عمده

خرید عسل گون آن هم به صورت عمده با توجه به امکان تولید این نوع عسل در اغلب مناطق کشور را می توان به راحتی انجام داد.
هر چند زمان برداشت عسل اوایل تابستان است، و مصرف عسل عموماً در 6 ماه دوم افزایش می یابد، بد نیست بدانید که قابلیت تأمین از مناطق مختلف با کیفیت های مناسب از عسل گون و سایر انواع عسل ها در مراکز معتبر وجود دارد.
درست است که گون دارای خواصی چون: درمان تنگی نفس، درمان درد مفاصل و گلو درد است. اما توصیه هایی هم برای عدم مصرف گیاه گون برای افراد خاص وجود دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد.

  • مصرف بیش از اندازه آن سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند.
  • افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی مانند لوپوس نباید از گون استفاده کنند.
  • هشدار هایی هم برای عدم استفاده گیاه گون برای زنان باردار وجود دارد که باید جدی گرفته شود.

با وجود این موارد در عسل گون موارد هشدار دهنده وجود نداشته و علت هم این است که شهد گون در تولید عسل آن استفاده می شود.
در عین حال توصیه می شود قبل از استفاده حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

رنگ و مشخصات عسل گون طبیعی

اما رنگ و مشخصات عسل گون طبیعی چیست؟ این مشخصات سبب خواهد شد تا در خرید عسل گون طبیعی سرتان کلاه نرود و محصولات باکیفیت واقعی را به قیمت خریداری نمایید.
مشخصه رنگ در انواع عسل بسته به شرایط آب و هوایی و گیاهی که از شهد آن استفاده شده است می تواند متغیر باشد. البته بیان کننده کیفیت هم نیست. رنگ عسل گون روشن است. پس اگر کسی عسل با رنگ تیره را عسل گون گفت باید به آن شک کرد.