خریدار عمده عسل گشنیز طبیعی اصل قطعاً به دنبال کیفیت محصولات غذایی طبیعی است و بیشتر به سلامت آن ها فکر می کند. اگرچه سود مالی هم برایش خواهد داشت.اما چه کسی خریدار عمده عسل است؟ آیا مصرف کننده ها در هر نوبت خرید بیشتر از 1 یا 2 کیلو خرید دارند؟

زمانی که حرف از عسل می شود، شاید همه بگویند که عسل یک ماده شیرین، اما غلیظ است که رنگ زرد تا کهربایی تیره و یا گاهی متمایل به قرمز دارد. اما این مشخصه ها تنها برخی از مشخصات عسل طبیعی است و می توان انواع و اقسام عسل را در بازار و مراکز فروش مشاهده کرد.

برای کسانی که بیشتر دنبال عسل طبیعی هستند تا ماده غذایی پر خاصیت را در رژیم غذایی خود بگنجانند، شاید زیاد نوع عسل مهم نباشد و هر دفعه نوعی را طبق سلیقه انتخاب می کنند. اما بد نیست اطلاعات خود را در مورد مشخصات همه انواع عسل بالا ببرند تا در دام سودجویان نیفتند.
در این مطلب در مورد عسل گشنیز مواردی را بیان می کنیم.

خریدار عمده عسل گشنیز

خرید عمده عسل گشنیز هم مانند دیگر انواع عسل طبیعی توزیع کنندگان عسل و فرآورده های زنبور عسل در مناطق مختلف کشور و یا کارخانه های بسته بندی مواد غذایی مثل عسل و مربا هستند.
مشتری عمده عسل گشنیز همچنین می تواند سفارش لیبل زنی و بسته بندی را هم به مرکز عسل هفت بدهد تا محصول را بسته بندی شده و آماده برایش ارسال کنیم. البته هزینه های بسته بندی به قیمت هر کیلو اضافه خواهد شد.

مشخصات عسل گشنیز اصل

خب مشخصات یک عسل گشنیز اصل چیست؟
قطعاً گیاه گشنیز را دیده اید و می دانید کمی شبیه به جعفری است و عطر مدهوش کننده ای دارد. شهد این گیاه در تولید عسل استفاده می شود و خوش عطری را به همراه خواهد داشت.

گشنیز خودرو بوده و در اغلب مناطق کشور وجود دارد. شاید بیشترین میزان پوشش گیاهی گشنیز در استان هایی مثل همدان، کردستان و کرمانشاه باشد.
زنبورداران زنبور عسل را برای تولید عسل گشنیز به گونه ای تربیت می کنند که تنها به سمت رایحه گشنیز کشیده شده و کمتر از شهد گیاهان دیگر موجود در منطقه استفاده کنند.
از نظر رنگ هم عسل گشنیز اصل کهربایی تیره است.

جدول قیمت انواع عسل طبیعی در بازار

در مورد قیمت عسل طبیعی در سایت های مختلف احتمالاً قیمت هایی اعلام می شود. اما بیشتر برای فروش عسل به مصرف کننده ها این قیمت ها اعلام شده است. در خرید عمده عسل موارد زیر موثر است.

  • نحوه فروش عسل که می تواند اینترنتی و مستقیم باشد یا از واسطه ها.
  • خرید عسل خالص یا انواع عسل تغذیه ای یا صنعتی.

جدول قیمت محصولات عسل هفت را به روز از واحد فروش دریافت نمایید.